طراحی بازی شبیه سازی شده بعنوان ابزار یاد گیری مدیریت پایدار زنجیره تامین برای تولید سوخت آلی(سوخت طبیعی)

(چکیده مقاله) :
Abstract :

هوشیار شدن عموم نسبت به مسائل اجتماعی و زیست محیطی منجر شده است که از شرکتهای تولید کننده سوخت طبیعی خواسته شود تا بر پایدار بودن محصولات و عملکردشان اصرار بورزند. بعبارتی تمرکزها نباید فقط بر سو دمند بودن معطوف گردد و مقتضیات زیست محیطی و اجتماعی نیز باید مد نظر قرار بگیرند.شرکتهای مذکور اتکای زیادی به زنجیره های توزیع دارند که اکنون باید جوانب زیست محیطی-اجتماعی و همچنین اقتصادی را نیز مد نظر خود قرار دهند. با توجه نمودن به موارد ذکرشده زنجیر ه های توزیع پا یدارتر گشته و توانمند میشوند. اتخاذ تصمیمات مناسب در شرایط متفاوت قابلیتی است که میتواند مدیریت زنجیره توزیع را در یک موسسه بهتر و آگاهی محورتر سازد.بدین ترتیب خطرات کاهش یافتن و از دست دادن سود تقلیل یافته و مرتفع میشوند. برای بوجود آوردن و کاربردی ساختن قابلیتهای ذکرشده اهل فن باید به پیچیدگی مقوله مدیریت پایدار زنجیره تامین آگاه باشند و به مفهوم آفرینی در این مورد بخصوص اهمیت دهند. هدف این تحقیق ارائه روش و ابزاری آموزش دهنده است که آگاهی سازمانی در باره استفاده از قوانین دوستانه با محیط زیست و همچنین اقتصاد ی را افزایش دهد.نتیجه این تحقیق تدوین یک بازی جد ی شبیه سازی شده(SSG) است که توجه خود را به خرید,تو لید, فروش و ساختارهای سرمایه گذاری شرکتهایی معطوف میسازد که در امر تولید روغن نخل فعالیت دارند و تاسیسات مرتبط را اداره مینمایند( این نوع شرکتها بعنوان نمونه مورد ی انتخاب شده اند).تدوین این بازی و استفاده از آن به عوامل دخیل کمک میکند تا نسبت به مفاهیمی که مدیریت پایدار زنجیره تامین را تحت تاثیر خود قرار میدهند آگاهی یابند و از چا لشهای مرتبط با این موضوع مطلع شوند.

(توضیحات تکمیلی) :

(توضیحات تکمیلی) :
Description :

مقاله ISI ترجمه شده
سال انتشار:2019
ترجمه شده به فارسی با فرمت Word
فایل ISI انگلیسی اصلی ، دسترسی رایگان با فرمت Pdf
تعداد صفحات فایل ISI انگلیسی اصلی: 5 صفحه عنوان فایل ISI انگلیسی:

Designing a Serious Simulation Game as a Learning Media of Sustainable Supply Chain Management for Biofuel Production

تعداد صفحات ترجمه شده به فارسی فایل ورد : 8 صفحه
مقاله ISI با ترجمه


Authors / Descriptions(نویسندگان/توضیحات): Akhmad Hidayatno, Zulkarnain, Rachel Giovani Hasibuan, Girindra Chaska Wardana , Nimpuno, Arry Rahmawan Destyanto*
Sent date(تاریخ ارسال) : 1397/11/26  |   2/15/2019
Number of visits(تعداد بازدید): 954
Key words (کلمات کلیدی): بازی شبیه سازی مهم و جدی,مدیریت پایدار زنجیره تامین ,انرژیهای جایگزین, آگاهی زیست محیطی و روغن نخل نا خالص(نا پرورده)
Number of pages(تعداد صفحات) : 8
نظرات کاربران در مورد این آگهی
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نگردیده است .
ارسال پیام

مقالات مرتبط