بررسی عوامل دخیل در اختلالات صوتی ضربه ایی نا هنجار و روشهای کاهش و کنترل (کا نالهای خطو ط انتقال اطلاعات – پهنای باریک)

(چکیده مقاله) :
Abstract :

خطوط ارتبا طی قدرتی با پهنای باند باریک (PLC -NB) نقش مهمی در ایجاد شبکه های هوشمند بازی میکنند. به دلیل اینکه در شبکه ها و سیستمهای هوشمند این نوع فن آوری کاربرد زیادی دارد ( مانند کنتورها و شبکه های اندازه گیری و کنترل هوشمند بین ساختمانی AMI) این مقاله به بررسی این نوع کانال( مجرا) ارتباطی و معضل اختلال صوتی میپردازد. روشی پیشنهاد شد تا پدیدار شدن و دوره زمانی وقوع نوع اصلی اختلال صوتی( اختلال نا هنجار صوتی- ضربه ایی دوره ایی) را که کیفیت نشانه های صوتی(سیگنال) را به شدت تقلیل میدهد مورد مطالعه قرار گیرد. این روش اثرات این نوع اختلال صوتی را کاهش داده وآرام میسازد. این عمل با ا ستفاده از کدهای محو کننده و تخفیف دهنده لوبی( کدهای DLT ) انجام خواهد شد. الگوی پیشنهادی مشخصات نوع غالب اختلال برروی خطوط ارتباطی قدرتی با پهنای باریک را بررسی کرده و به تقلیل دهی اثرات آن میپردازد. این مورد خصوصا" در محیطهای پر اختلال انجام خواهد شد. یک الگوریتم تخمینی زمان فوران ; وقوع و طول دوره ادامه پیدا کردن اختلال تدوین شده و ارائه گردید. سیستم قابلیت محاسبه تخمینی عوامل دخیل با دقت 4-10را دارد و این امر میتواند حتی بدون داشتن اطلاعات کافی در باره مجرای انتقالی صورت گیرد. الگوی مطالعه با دو فن آوری رایج در این مورد (PRIMEوPLC/3 G) مورد مقایسه قرار گرفت. نتیجه دلالت بر عملکرد خوب مدل( حتی در شرایط اختلالات صوتی شدید) داشت.

(توضیحات تکمیلی) :

(توضیحات تکمیلی) :
Description :

سال انتشار: 2018
ترجمه شده به فرمت Word
فایل ISI انگلیسی اصل، دسترسی رایگان با فرمت Pdf
تعداد صفحات فایل ISI انگلیسی اصل: 13صفحه
عنوان فایل ISI انگلیسی: NB-PLC channel: Estimation of periodic impulsive noise parameters and mitigation techniques
تعداد صفحات ترجمه شده به فارسی فایل ورد: 38 صفحه
مقاله ISI با ترجمه

Authors / Descriptions(نویسندگان/توضیحات): سال انتشار2018/ مقاله ISI ترجمه شده با فرمت Word به همراه اصل مقاله ISI نویسندگان: Nikoleta Andreadou⁎, Gianluca Fulli
Sent date(تاریخ ارسال) : 1398/02/29  |   5/19/2019
Number of visits(تعداد بازدید): 960
Key words (کلمات کلیدی): NB-PLC, Impulsive noise estimation, LT Codes, PRIME, G3-PLC
Number of pages(تعداد صفحات) : 38
نظرات کاربران در مورد این آگهی
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نگردیده است .
ارسال پیام

مقالات مرتبط