با زدهی و کارآمدی فتو کا تا لیستها در فن آوری بتون: اثرات اعمال و بکار گیری فتو کا تالیست

(چکیده مقاله) :
Abstract :

بکا رگیری فتو کاتالیستها در صنعت بتون موضوعیی است که هم اکنون جای پای خود را بخوبی باز کرده است. اما با وجود قرصتهای منا سب برای بهبود کیفیت هوا ناشی از توده های سطوح بتونی که در مجاورت هوا قرار میگیرند بتونهای فتو کاتیلیتیک هنوز یطور شایسته و گسترده بکار گرفته نشده اند( خصوصا" در شهرهایی که کیفیت هوا بسیار تحت تاثیر فعالیت خودروها و مواد دفع شده توسط صنایع قرار دارد). با میزان آلودگیها یی که هم اکنون NOXبه بار میا ورد و در شهرها و مراکز صنعتی در کشورهای صنعتی از حد در نظر گرفته شده در دستور العمل اتحادیه اروپا با لاتر میرود باید مشکلات و مسائل را به دقت تحت نظر قرار داد.
ما نعی که شاید باعث عدم بکار گیری گسترده مورد ذکر شده صرفه اقتصادی و اثر کا تالیست است. اما چا لشهای اندازه گیری اثرات بر روی کیفیت هوا مسئله را پیچیده تر میکند. این تحقیق سعی میکند که بازدهی و کار آمدی فتو کاتالیست را از لحاظ عملی و در حین کار برد آن مورد مطا لعه قرار دهد. این امر از طریق مقایسه بین عملکرد فتو کا تالیستهای رایج در پوشش دهی سطوح ملاتها با فتو کا تالیستهای روی پوششها شکل میگرد. ماهیت و اثر کاتالیست متصل گردیده به فرمهای شکل گرفته(سنگدانه ها) نیز در این تحقیق مورد بحث قرار میگیرد.

(توضیحات تکمیلی) :

(توضیحات تکمیلی) :
Description :

مقاله ISI ترجمه شده
سال انتشار: 2018
ترجمه شده به فرمت Word
فایل ISI انگلیسی اصل: دسترسی رایگان به فرمت Pdf
تعداد صفحات فایل ISI انگلیسی اصل: 9 صفحه
عنوان فایل ISI انگلیسی: Photocatalyst efficiencies in concrete technology: The effect of photocatalyst placement
تعداد صفحات ترجمه شده به فارسی فایل ورد: 19 صفحه
مقاله ISI با ترجمه

Authors / Descriptions(نویسندگان/توضیحات): سال انتشار 2018/مقاله ISI ترجمه شده به فارسی با فرمت Word به همراه اصل مقاله ISI نویسندگان: Lu Yanga,b, Amer Hakkia, Fazhou Wangb,⁎, Donald E. Macpheea,*
Sent date(تاریخ ارسال) : 1398/03/02  |   5/23/2019
Number of visits(تعداد بازدید): 1276
Key words (کلمات کلیدی): Photocatalytic concrete, NOx, TiO2 utilization, Supported catalysis, Cement environment
Number of pages(تعداد صفحات) : 19
نظرات کاربران در مورد این آگهی
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نگردیده است .
ارسال پیام

مقالات مرتبط