تا ثیرات سیستم های تولیدی سایبری – فیزیکی(مجازی – فیزیکی) بر روند تلفیق شده برنامه ریزی فرایند و جدول زمانبندی

(چکیده مقاله) :
Abstract :

سیستم های تولید فیزیکی – مجازی ( سی-پی-پی-اس) در روند وقوع انقلاب چهارم صنعتی محبوبیت یا فته و رو به توسعه میباشند. پیوند عناصر سیستم های تولید(مثلا" ماشین آلات) و همچنین کنترل غیر متمرکز آنها نتیجه تا ملات سیستم های تولیدی فیز یکی- سایبری میباشد. کنترل غیر متمرکز تولید به معنای آنست که زمان بندی تولید و فراوری قطعه کاری در فرایند تولید توسط خود او تعیین گردیده و برنامه ریزی میشود. بنا براین فرایندها ی تولیدی متفا وت میتوانند حتی دو محصول مشا به را فراوری کنند.
به مقوله تمرکز زدایی( غیر متمر کز شدن) بارها در این تحقیق اشاره شده است. مقوله ایی که در عرصه کنترل تولید اثرات شگرفی بر برنامه ریزی فرایند میگذارد. برنا مه ریزی فرایند قبل از تدوین زمانبندی صورت میپذ یرد تا بتوان دقیقا" به فرایند تولید, ماشین ابزار و ابزار آلات مورد نیاز پرداخت و آنها را تعریف کرد. بدین ترتیب میتوان میزان آزادی و استقلال را در تدوین برنامه زمانبندی در حین برنامه ریزی تولید تعیین نموده و بدان پرداخت.
تا کنون بحثهای مرتبط با انقلاب چهارم صنعتی اکثرا" بر زمانبندی و برنا مه ریزی آن معطوف بوده. اما این تحقیق گام در عرصه جدیدی مینهد تا بتوان بطور حد اکثری قابلیتهای چهارمین انقلاب صنعتی و سیستم های تولید فیزیکی – سایبری را مورد بهره برداری قرارداد و اثراتشان را بر برنامه ریزی فرایند آشکار ساخت. این بررسی و آشکار سازی برای تدوین زمانبندی لازم و ضروری است.
نخست به مقوله انقلاب چهارم صنعتی و تا ثیراتی که بر روند تولید فیزیکی-سایبری میگذار خواهیم پرداخت. بعد از آن با ارائه تحلیلی کلی اثر گذار ترین تغییرات بر روند برنامه ریزی فرایند را خواهیم شناخت. باید بنحوی دقیق این مقوله را بررسی نمود. چرا که بدون برنامه ریزی فرایند کنترل غیر متمرکز تولید میسر نبوده و امکان پذیر نیست.پس از آن با توجه به نتایج بدست آمده به

(توضیحات تکمیلی) :

(توضیحات تکمیلی) :
Description :

مقاله ISI ترجمه شده
سال انتشار: 2019
ترجمه شده به فرمت Word
فایل ISI انگلیسی اصل: دسترسی رایگان به فرمت Pdf
تعداد صفحات فایل ISI انگلیسی اصل: 7 صفحه
عنوان فایل ISI انگلیسی: Implications of Cyber-Physical Production Systems on Integrated Process Planning and Scheduling
تعداد صفحات ترجمه شده به فارسی فایل ورد: 11 صفحه
مقاله ISI با ترجمه

Authors / Descriptions(نویسندگان/توضیحات): سال انتشار 2019/مقاله ISI ترجمه شده به فارسی با فرمت Word به همراه اصل مقاله ISI نویسندگان: Hermann Meissnera,*, Jan C. Auricha
Sent date(تاریخ ارسال) : 1398/03/11  |   6/1/2019
Number of visits(تعداد بازدید): 1188
Key words (کلمات کلیدی): چهارمین انقلاب صنعتی, سیستم های تولید فیزیکی - مجازی, برنامه ریزی تولید , برنامه ریزی
Number of pages(تعداد صفحات) : 11
نظرات کاربران در مورد این آگهی
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نگردیده است .
ارسال پیام

مقالات مرتبط